Eurocontinent

(0312) 66-05-13

Ви знаходитесь: Головна Информация Новости
Новости
ІМПОРТЕР РОКУ 2013

За результатами загальнодержавного рейтингування підприємств України у сфері зовнішньоекономічної діяльності «ІМПОРТЕР РОКУ 2013» наше підприємство стало призером у декількох категоріях. Найвищі здобутки ТОВ «Євро Континент» отримало в категорії імпорту наземних транспортних засобів. Наші показники є одними з кращих за всю історію офіційного рейтингування в даній категорії. Це говорить про те, що підприємство за досить короткий час, не лише зберігає свій темп роботи, а й динамічно рухається вверх, тим самим укріпляє свої позиції на ринку імпорту наземних транспортних засобів. Досягнення такого результату стало можливим завдяки ефективному управлінню компанії, налагодженому механізму діяльності, надійним іноземним партнерам та високому професіоналізму співробітників. Саме завдяки вищепереліченому наші клієнти завжди залишаються задоволеними, а це основне досягнення для нас.

 

 
В Україні знову ініціюватимуть скасування утилізаційного збору

КИЇВ. 16 жовтня. УНН. ВААІД ініціюватиме скасування сплати утилізаційного збору на території України. Про це заявив генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко на прес-конференції в середу в Києві, передає кореспондент УНН.

“Ми заявляємо, що ми зараз будемо звертатися до Президента України, до Верховної Ради, до Кабміну з проханням підготувати законопроект про скасування утилізаційного збору взагалі. Причому, в даному випадку ми будемо виступати на захист вітчизняного автопрому”, — сказав О.Назаренко.

Він пояснив, що утилізаційний збір в розмірі 5,5 тис. грн в ціні Лексуса, що реалізується на території України не сильно відіб’ється на його загальної вартості — це 1% , на відміну від тієї ж суми в ціні Деу Ланоса, де ця націнка становитиме вже близько 8% вартості автомобіля.

Крім того, зазначив О.Назаренко, на відміну від імпортерів, які мають можливість залучити дешеві кредитні ресурси для сплати додаткових податків за кордоном, вітчизняні виробники змушені будуть брати ці кредитні ресурси на українському ринку під більш високі відсотки.

За його словами, після скасування в Росії дискримінації щодо сплати утилізаційного збору, Україна залишиться єдиною країною, яка порушує правила СОТ і порушує правила національного режиму.

“Таким чином, перед українськими автовиробниками дорога відкрита, оскільки головним аргументом, чому в Україні вводився утилізаційний збір — це була певного роду реторція Росії, тобто удар у відповідь. Ах, Росія закрила для українських автомобілів імпорт, отже ми повинні теж таким же чином відповісти”, — зазначив О.Назаренко.

В свою чергу, як зазначив у коментарі журналістам віце-президент Асоціації автовиробників України “Укравтопром” Юхим Хазан, закон про утилізаційній збір розроблений на підставі закону України про адаптацію до Європейського законодавства, 53 Директиви ЄС, тому скасувати його буде вельми проблематично.

“Що стосується закону про утилізацію, питань бути не може, він не може бути скасований, а що стосується ставок екологічного податку, так є указ Президента, вони можуть бути переглянуті в ту чи іншу сторону”, — сказав Ю.Хазан.

При цьому, зазначив він, коли ми говоримо про рівність умов для техніки, яка виробляється і імпортується на територію України, то тут треба мати на увазі не імпортера, а виробника.

“Тобто ми говоримо про те , що умови поставки імпортної та вітчизняної техніки повинні бути однакові” , - заявив Ю.Хазан.

Що стосується самого податку, зауважив він, цей закон передбачає комплекс заходів з утилізації автотранспортних засобів, включаючи весь комплекс збору, розбирання, захоронення і повторного використання.

Нагадаємо, що у вівторок, 15 жовтня Державна Дума Російської Федерації прийняла в другому, третьому читанні і в цілому закон про усунення дискримінації щодо сплати утилізаційного збору в Росії. Таким чином з 1 січня 2014 утилізаційний збір в Росії будуть платити всі — і російські автовиробники, і російські імпортери.

Як повідомляв УНН, законопроект щодо скасування сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів вже зареєстрований у ВР Україні 30 вересня № 3332, його розробниками стали народні депутати України від ВО “Свобода” Ігор Мірошниченко, Олександр Мирний та Олег Осуховський.

Нагадаємо, що з 1 вересня в Україні почав дію Закон про утилізаційний збір, який Президент України Віктор Янукович підписав 31 липня.

Згідно з ним, базові ставки утилізаційного становлять 5,5 тис. грн для легкових автомобілів, а для автобусів, вантажних і вантажно-пасажирські автомобілів або спецтехніки — 11 тис. грн. Остаточний розмір збору розраховується за допомогою коефіцієнтів. Таким чином, з нових легкових автомобілів сплачується сума в межах 4,73-30,2 тис. грн, з уживаних — 9,46-60,5 тис. грн залежно від обсягу двигуна. Плата для решти видів нових транспортних засобів складає 8,8-14,74 тис. грн, а вживаних — 17,6-29,4 тис. грн залежно від їх маси.

За даними Міністерства доходів і зборів України тільки столичні підприємства-автоімпортери та громадяни за вересень вже сплатили понад 4,5 млн грн податку на утилізацію автомобілів.

За матеріалами  www.mdoffice.com.ua

 
Миндоходов будет бороться с контрабандой новой акцизной маркой

Введение акцизной марки нового образца с 1 сентября текущего года позволит снизить объем нелегальной подакцизной продукции, регулярно появляющейся на полках украинских магазинов, на 7-10%, заявил глава Министерства доходов и сборов Украины Александр Клименко.

"Мы прогнозируем примерно 7-10% уменьшение теневого сектора, а это дополнительные поступления в бюджет. Но это системный шаг, который не позволит контрафактной продукции распространяться на рынке Украины. Хотя не считаю, что только акцизная марка – это панацея в борьбе с контрафактом и контрабандой", - сказал Клименко.

Он обратил внимание, что важен комплекс мер, и акцизная марка – одна из них. "Задача Миндоходов – усовершенствование администрирование акцизного налога. И внедрение марок нового образца – это шаг в нужном направлении. Мы заинтересованы в радикальном сокращении фальсификата и контрафактной продукции на полках украинских супермаркетов", - заверил министр.

В ходе брифинга сотрудники Миндоходов пояснили, что особенностью новых акцизных марок станет их цвет - в зависимости от того является ли продукция внутреннего производства или импортного, а также разграничение по продуктам - для ликеро-водочной продукции, винной продукции. Для табачных изделий - отдельно для изделий с фильтром и изделий без фильтра.

Каждая марка будет иметь шестизначный номер, сумму налога на каждое изделие, а также обозначение месяца и года, на который марка заказывалась. На марке для отечественной подакцизной продукции будет указан регион производства. Для импортной подакцизной продукции информации о регионе не будет. Как сообщалось,

Кабинет министров Украины принял решение об отсрочке ввода новых акцизных марок для алкогольных напитков и табачных изделий до 1 сентября 2013 года с ранее запланированного 1 августа т.г. Ранее Миндоходов заявляло о возможности введения электронной акцизной марки с января 2014 года с целью пресечения контрабанды подакцизных товаров – включая алкоголь, табачные изделия и даже нефтепродукты.

www.mdoffice.com

 
За полгода государство конфисковало валюты и ценностей на 42 млн грн

За первое полугодие 2013 года таможни Министерства доходов и сборов Украины дополнительно перечислили в Государственный бюджет 53,8 млн грн за счет реализации конфиската.

Как сообщает пресс-служба ведомства, данный показатель в 2,3 раза превышает показатель сумму года - 23,9 млн грн.

В частности, как сообщает Миндоходов, 42 млн грн поступили от зачисленных в госбюджет валюты и ценностей и 8,5 млн грн - от реализации конфискованного имущества.

Еще 2 млн грн поступили от реализации таможнями скоропортящегося имущества, изъятого по делам о нарушении таможенных правил, и имущества, подлежащего возврату по решению суда (собственник не обратился).

Новость по темеВ Миндоходов похвастались: за полгода поступления от НДС выросли на 6,7%, от акцизов на 21% От реализации товаров по истечению сроков хранения и помещенных под таможенный режим, в результате отказа в пользу государства, в бюджет поступило 1,3 млн грн.

http://www.puls.kiev.ua/

 
В Украине может появиться налог на Wi-Fi

В Украине может появиться новый сбор. Нацкомиссия регулирования связи и информатизации планирует включить устройства, поддерживающие Wi-Fi, в перечень товаров, импорт которых должен согласовываться с Украинским госцентром радиочастот, пишут местные СМИ

Сейчас устройства с модулем Wi-Fi разрешено ввозить без разрешения Украинского государственного центра радиочастот. Но в скором времени импортерам придется получать такой документ прежде, чем доставить в Украину партию от четырех гаджетов. Официальное разрешение будет платными - 10 гривен (1,25 доллара) с каждого устройства.

В частности, доплатить придется при ввозе планшетов, компьютеров, беспроводных клавиатур и мышек, 3D-очков, принтеров, веб-камер, мониторов и прочей бытовой техники с Wi-Fi.

Причина пристального внимания властей к таким устройствам якобы заключается в том, что из-за их стремительного распространения Wi-Fi-диапазон оказался сильно "замусорен" радиосигналами.

На введения нормы по взиманию дополнительной платы при импорте Wi-Fi устройств отводится всего три месяца.

http://maanimo.com/

 


Страница 1 из 3

Каталог сайтов «ua24.biz» Украина онлайн